Sociopoint – místo prvního kontaktu

Na SOCIOPOINT se o radu můžete obracet anonymně osobně, telefonicky na bezplatné lince nebo e-mailem. K dispozici je i mobilní aplikace s přehledem veřejných služeb v Ostravě.

Sociální pracovníci pomohou lidem při hledání řešení jejich problému v širokém spektru životních situací, pomohou zorientovat se v systému sociální pomoci. Lidé v nesnázích získají kontakty na konkrétní organizace i potřebné formuláře. Sociální pracovníci jim vysvětlí, kde další organizace a sociální služby najdou.

Jak nás můžete kontaktovat?

Telefonicky: 800 700 650 (bezplatná linka)

E-mailem: sociopoint@ostrava.cz

Osobně: Nová radnice, Magistrát města Ostravy, Prokešovo nám. 8, Moravská Ostrava, kancelář v přízemí č. 51 (vchod přes pravou vrátnici)

Provozní doba:

Pondělí

8:00–17:00

Úterý

8:00–12:00

Středa

8:00–17:00

Čtvrtek

8:00–16:00

Pátek

8:00–12:00

Mobilní aplikace SOCIOPOINT

Nejen sociálním pracovníkům je při hledání řešení obtížných sociálních situací k dispozici přehledná mobilní aplikace SOCIOPOINT. Její předností je možnost vyhledání kontaktů na organizace a úřady, i v režimu off-line (bez připojení k internetu).

Manuály SOCIOPOINT pro odbornou veřejnost a informace pro občany

Pro některé životní situace vypracovaly skupiny odborníků manuály, které mohou využít občané, ale také odborná veřejnost při práci se svými klienty


Vznik a provoz místa prvního kontaktu SOCIOPOINT byl spolufinancován Evropskou unií v rámci realizace projektu Podpora rozvoje sociální práce a služeb v Ostravě, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/19_098/0015265. Bližší informace o projektu SOCIOPOINT najdete na webových stránkách Komunitního plánování Ostrava.